Spusťte VETSTOR i na Vaší klinice a posuňte veterinární péči na vyšší úroveň.
Naším posláním je zvýšit délku a kvalitu života domácích mazlíčků. Jak? Pomocí pokročilé technologie propojujeme veterináře s majiteli zvířat jednoduše online. Díky naší platformě navážete kontakt s klienty, vybudujete si jejich loajalitu, zvýšíte počet rezervací, získáte nové příjmy z prodeje a poskytnete individuální péči, kterou si vaši pacienti zaslouží.
Spojme síly a přinesme revoluci do péče o domácí mazlíčky.

Jak VETSTOR pomáhá veterinářům?

Výživa na míru podle skutečných potřeb zvířat
VETSTOR nejprve zhodnotí skutečné potřeby každého mazlíčka na základě klíčových údajů, jako jsou plemeno, věk, hmotnost, úroveň aktivity a známé alergie. Poté systém propojí informace z vaší kliniky s poznatky ze zdravotních záznamů zvířete – předchozí diagnózy, zákroky a specifické zdravotní problémy.
Na základě těchto informací VETSTOR určí, co z hlediska výživy a péče zvíře skutečně potřebuje. Vyhodnocení není založené jen na filtrech zboží. Pro přesné doporučení produktů analyzujeme i poměry živin, složení a obsah vitamínů jednotlivých produktů.
Personalizovaná výživa podpoří aktuální i dlouhodobý zdravotní stav zvířete a vezme v úvahu rizika specifická pro dané plemeno. To vše bez zvýšení pracovní zátěže ve vaší ordinaci.
Předejděme problémům preventivní péčí
VETSTOR využívá informace o plemeni, velikosti a hmotnosti zvířete k odhalení potenciálních zdravotních rizik ještě dříve, než se první příznaky objeví. (Například velká plemena jsou s přibývajícím věkem více ohrožena problémy s klouby a pohyblivostí, zatímco malá plemena vyžadují včasnou a důkladnou péči o zuby.)
Díky brzkému rozpoznání těchto rizik může VETSTOR doporučit preventivní produkty jako kloubní doplňky a další specifickou péči, která pomůže k dlouhodobému a vitálnímu životu každého mazlíčka.
Tento proaktivní přístup pomůže snížit riziko budoucích onemocnění a ukáže vašim klientům, že vám na záleží na zdraví jejich mazlíčka nejen dnes, ale i v dalších letech.


Propojení kliniky s partnerským e-shopem
Vaše klinika získá přístup do partnerského e-shopu VETSTOR, který je propojen s digitálními zdravotními profily pacientů. Nastavení nezabere více než 10 minut.
Zákazník může v e-shopu vybírat ze široké nabídky zdravých krmiv, pamlsků, doplňků stravy, podestýlek a mnoha dalšího. Za každou uskutečněnou objednávku získáváte provizi.
Personalizované produkty, skladové zásoby, marketing, péči o zákazníky a logistiku nechte na nás. Pokud byste se do doporučování produktů rádi zapojili, můžete přidávat zboží přímo do košíku majitele mazlíčka, jako by šlo o e-recept
Zdravotní záznamy online
Každé zvíře ve VETSTOR má svůj digitální profil, který obsahuje souhrn jeho zdravotní historie. Tento přehled pomáhá majitelům lépe pochopit potřeby svým mazlíčků a slouží jako základ pro personalizovaná doporučení produktů.
V profilu také najdete systém připomínek důležitých událostí souvisejících s péčí. Jde o připomenutí vakcín, odčervení, ošetření proti blechám, ošetřování nebo sledování hárání. Díky tomu budou klienti v preventivní péči o zvířata ještě důslednější.


Vaše klinika vždy na očích
V profilu mazlíčka propagujeme vaši kliniku včetně kontaktních údajů a přímého odkazu na vaši rezervační stránku.
Kontrola a transparentnost ve VetPortalu
Prostřednictvím VetPortal můžete snadno dohlížet na veškeré dění - od profilů zvířat až po aktivity klientů a historii objednávek.
Lze sledovat, které klienty jste do služby VETSTOR pozvali vy a kdo byl přidán automaticky s vaším souhlasem. Uvidíte také, jak majitelé mazlíčků aktualizují své profily a co si kupují.

Jak VETSTOR funguje?

Oslovte nás
Navštivte nás
Často kladené otázky
1. Jak se ukládají data ve VETSTOR?
Bezpečnost a ochrana dat jsou pro nás ve Vetstor absolutní prioritou. Všechna data zpracováváme v souladu s GDPR a dalšími platnými právními předpisy Evropské unie.
Data ukládáme výhradně na certifikovaných serverech umístěných v rámci EU, které splňují nejvyšší standardy zabezpečení (včetně ISO/IEC 27001). Tím zajišťujeme, že data nikdy neopouštějí evropský právní rámec a jsou chráněna před neoprávněným přístupem.
Na ochranu dat využíváme více vrstev zabezpečení:
- šifrování dat při přenosu i v úložišti
- role-based access control
- dvoufaktorovou autentizaci
- automatické zálohování a kontrolu integrity dat
Každý přístup k citlivým informacím je auditován. Pracujeme pouze s poskytovateli služeb, kteří mají prokazatelně zavedené bezpečnostní procesy a odpovídající certifikace.
2. Je nutné podepisovat se zákazníky dohody o ochraně osobních údajů?
Pro standardní používání služby VETSTOR ve vaší ordinaci není třeba získávat souhlas pacientů se zpracováním jejich osobních údajů. Důvodem je, že pro zpracování platí jiné právní základy - plnění smlouvy, právních povinností nebo poskytování zdravotních služeb.
Jako správci údajů však máte povinnost informovat pacienty v souladu s články 13 a 14 GDPR. Předpokládáme, že tuto informační povinnost plníte prostřednictvím vašich zásad ochrany osobních údajů, které by měly být dostupné na vašem webu nebo jiných komunikačních kanálech. Doporučujeme, abyste zásady zkontrolovali a případně aktualizovali s ohledem na používání systému VETSTOR.
Klíčové je zmínit, že jedním z příjemců údajů o pacientech může být zpracovatel – poskytovatel IT systému VETSTOR. Pokud již používáte jiný IT systém (pravděpodobně Váš systém kartotéky), podobné informace mohou být ve vašich zásadách zahrnuty, což často znamená, že není nutné je měnit. Důležité je, aby zásady ochrany osobních údajů odpovídaly skutečným činnostem zpracování, které vaše ordinace provádí, a zahrnovaly například vedení adresáře pacientů, správu systému, kalendáře termínů či zasílání upomínek a oznámení na kontaktní údaje pacientů.
Pokud si nejste jisti, doporučujeme konzultaci s odborníkem, který zásady ochrany osobních údajů původně vypracoval. VETSTOR má za cíl podpořit vaše plnění informační povinnosti vůči pacientům. Zpracování údajů prostřednictvím systému VETSTOR je obecně popsáno také v našich zásadách ochrany osobních údajů pro zákazníky. Tyto informace můžete zahrnout do svých vlastních zásad nebo je použít jako podklad pro jejich aktualizaci.
3. Jaké služby zákazníkům poskytujete?
VETSTOR zefektivňuje správu zdravotních údajů mazlíčků v online podobě a na základě analýzy dat o zvířeti navrhne optimální výživové a zdravotní plány, které jsou šitá na míru potřebám každého chlupáče.
Díky napojení na e-shop mohou majitelé zvířat snadno zakoupit doporučené produkty, což podpoří zdraví mazlíčků a loajalitu k ordinaci svého veterináře.
4. Jak mohu VETSTOR jako veterinář používat?
VETSTOR vám jako veterináři umožní snadno spravovat zdravotní záznamy online. Přístupem do karty mazlíčka můžete sledovat, záznamy vytvořené Vaším klientem, od podání antiparazitik po poslední hárání. Sledujete, co nakupují, potažmo čím mazlíčka krmí, pro lepší péči o Vaše chlupaté pacienty.
5. Jak vás mohu kontaktovat?
V případě nejasností nebo problémů při onboarding procesu nás prosím kontaktujte na veterinari@vetstor.cz či na telefonním čísle +420 775 545 396.
6. Co když budou ostatní doktoři v ordinaci proti službě VETSTOR?
Chápeme, že práce s novou technologií může v ordinaci vyvolávat obavy. V takovém případě pomůže ukázat, jak systém usnadňuje každodenní práci a zlepšuje péči o klienty. Když kolegové a kolegyně uvidí, že VETSTOR přináší efektivnější péči o pacienty a zjednodušuje administrativní procesy, je pravděpodobné, že postoj přehodnotí. Doporučujeme také se rovnou zeptat Vašich klientů, zda by o podobnou službu stáli. Jsme si jistí tím, že klienti na takovou službu již dlouho čekali a proto pevně věříme, že jejich zpětná vazba Vám pomůže změnit názor Vašich kolegů. Jiné kliniky s napojením na VETSTOR využívají této služby plně automatizovaně a hlásí prokazatelnou úsporu času s administrativou a zajímavé výnosy navíc.
7. Jak dlouho trvá samotná implementace VETSTOR a kliniky?
Implementace systému Vetstor je rychlá a snadná. Samotné nastavení nezabere více než 10 minut. Následně doporučujeme přejít do zhruba na 14 dní do testovacího módu. Během této doby si mohou všichni doktoři a sestry na klinice systém vyzkoušet a seznámit se s jeho funkcemi. Po tomto zkušebním období už nic nebrání tomu spustit VETSTOR naostro pro Vaše klienty.